martes, 18 de julio de 2017

Boda A + M en el Hotel Xalet de Sitges

Em fa molta il·lusió mostrar la boda de A+M i els seus fills… una família sitgetana que li encanta les tradicions amb foc, el so de les gralles i el blau del mar. 
Una gran festa on hi van concentrar amics i famlliars en el magnífic hotel modernista EL XALET, ambientat estil mariner per la ocasió.
Tampoc podien faltar detalls 100% sitgetans, com ara el ram de la núvia i el detall del cabell fet amb flors silvestres per la Pilar d’ Art Natura Taller Floral, els anells de Carlota Martínez, el pastís i taula dolça de La Pastissera Sitges. Una vetllada deliciosa. Felicitats parella!

.......................<>.....................

Me hace mucha ilusión mostrar la boda del A + M y sus hijos ... una familia sitgetana que le encanta las tradiciones con fuego, el sonido de las “gralles” y el azul del mar.
Una gran fiesta en la que concentraron amigos y famlliares en el magnífico hotel modernista EL XALET, ambientado estilo marinero para la ocasión.

Tampoco podían faltar detalles 100% Sitges, como el ramo de la novia y el detalle del cabello hecho con flores silvestres por Pilar de "Art Natura Taller Floral", los anillos de "Carlota Martínez", el pastel y mesa dulce de "La Pastissera Sitges" . Una velada deliciosa. Felicidades pareja!

Vestido: Arrate
Ramo: Art Natura
Fotografía: AdaTikur Fotografía






















































































No hay comentarios:

Publicar un comentario